Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR

Název práce: Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
Autor(ka) práce: Tomanová, Lucia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Veletová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V diplomové práci jsem se primárně zaoberala vývojem investic do televize a internetu, jaké jsou v současnosti trendy v preferencích zadavatelů a co tyto preference ovlivňuje. Na závěr jsem udělala odhad vývoje investic do zmíněných mediatypů pro příštích deset let.
Klíčová slova: konzumace jednotlivých mediatypů; investice do televize a internetu; mediální plánování
Název práce: The analysis of preferences of media investments in Czech Rep
Autor(ka) práce: Tomanová, Lucia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Veletová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main topic was the analysis of media investments to TV and internet, what are the trends of investment preferences to various media types and what factors influence these preferences. At the end I made a prognosis how will the TV and internet investments progress in next ten years.
Klíčová slova: TV and internet investments; media planning; media consumption

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 11. 2007
Datum podání práce: 15. 6. 2008
Datum obhajoby: 9. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15305/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: