Elektronické obchody jako služba podnikatelům

Název práce: Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Autor(ka) práce: Kukačka, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Červenková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je podpoření podnikatele při výběru řešení internetového obchodu poskytovaného formou pronájmu. Tento cíl byl naplněn vytvořením v zásadě jednoduchého metodického postupu snadno aplikovatelného podnikateli, kteří nedisponují technickými znalostmi a chtěli by využít možnosti řešení internetového obchodu formou pronájmu služby. Zmíněný metodický postup je zároveň největším přínosem. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část poskytuje úvod do problematiky, poukazuje na výhody a nevýhody internetového obchodování, a to jak z pohledu podnikatele, tak i zákazníka a zároveň hodnotí aktuální situaci internetového obchodování na českém trhu. Druhá část popisuje dostupné možnosti (kategorie) založení internetového obchodu. Třetí část navazuje na poznatky částí předchozích a pomocí širokého spektra kritérií vytváří ucelenou metodiku pro výběr konkrétního řešení realizovaného formou pronájmu.
Klíčová slova: internetový obchod; hotová řešení; e-shop
Název práce: Online shops as a service to entrepreneurs
Autor(ka) práce: Kukačka, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Červenková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to encourage entrepreneur in the choice of online shop solutions offered by way of rent. This goal has been fulfilled by the creation of a simple methodical procedure easily applicable by entrepreneurs, who do not have technical knowledge and would like to use the online shop solutions through rental services. That methodology is the largest contribution of this thesis. The thesis is divided into three main parts. The first section provides an introduction to the problem, highlights the advantages and disadvantages of Internet commerce, both from the perspective of entrepreneurs as well as customers and evaluates the current situation of Internet trading on the Czech market. The second part describes the available options (categories) of establishing the online shop. The third part builds on the findings of previous parts and by using a wide range of criteria, it creates a complex methodology for the selection of specific solution implemented by way of rent.
Klíčová slova: electronic commerce; e-shop; online shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2008
Datum podání práce: 1. 1. 2009
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13568/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: