Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy

Název práce: Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy
Autor(ka) práce: Mikula, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Blaško, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odvětví a vytvoření marketingové strategie pro vstup na rumunský polygrafický trh. Teoretická část práce se zabývá tématem obecně, praktická část přináší autorův návrh řešení.
Klíčová slova: Úloha marketingu při řízení firmy; Vstup na nový trh; Marketingová strategie
Název práce: SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets
Autor(ka) práce: Mikula, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Blaško, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of the thesis is to analyse the branch and create a marketing strategy for entering into the Romanian printing market.
Klíčová slova: The marketing role in the management of the company; Entering into new markets; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2008
Datum podání práce: 10. 1. 2009
Datum obhajoby: 22. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15568/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: