Administrátor strategického projektu VŠE

Vysoká škola ekonomická v Praze hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Administrátor strategického projektu VŠE.

Administrátor projektu administruje celoškolní projekt financovaný ze strukturálních fondů a spolupracuje při tom úzce s projektovým manažerem projektu a pracovníky zodpovědnými za realizaci projektu.

Jaké budou Vaše klíčové aktivity a odpovědnosti?

  • Administrativní podpora průběhu projektu, koordinace klíčových aktivit a sledování postupu projektu včetně harmonogramu, podpora a motivace členů projektu k efektivnímu výkonu
  • Plánování a koordinace operativních úkolů, svolávání schůzek realizačního týmu a další organizační aspekty realizace projektu a finančního plnění, řízení rizik projektu,
  • Reportování postupu projektu a dosahování cílů, výstupů a monitorovacích indikátorů projektu
  • Finanční řízení projektu, plánování, realizace a kontrola finančních činností na projektu včetně koordinace, plánování a kontroly zdrojů a rozpočtu projektu a sledování a řízení cash flow projektu
  • Odpovědnost za dodržení pravidel poskytovatele dotace, dohled nad dodržováním povinné i nepovinné publicity projektu
  • Odpovědnost za administraci vůči poskytovateli dotace (zprávy a změnová řízení), komunikace s poskytovatelem dotace
  • Součinnost s orgány a útvary VŠE, komunikace a koordinace uvnitř VŠE
  • Spolupráce na přípravě zpráv o stavu projektu a jejich prezentace
  • Přímá účast na interních a externích kontrolách projektu

Jaké byste měl/a mít profesní a osobnostní předpoklady?

  • min. středoškolské vzdělání,
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, dodržování termínů, operativní rozhodování,
  • aktivní přístup, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost prioritizace,
  • výhodou je zkušenost s projektovým řízením, s projekty a s administrativou EU fondů (OP VVV, OPVK a VaVpI) i znalost prostředí MS Share Point.

Jakou Vám můžeme nabídnout perspektivu?

  • pracovní smlouvu na plný úvazek od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2022 a s perspektivou spolupráce na dalších projektech v delším časovém horizontu,
  • možnost podílet se na rozvoji prestižní univerzity se stabilním zázemím,
  • prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci, možnost osobního a profesního rozvoje, vzdělávací akce a workshopy, sportovní a jazykové kurzy pro zaměstnance,
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, dotované stravování v menze VŠE, školní rekreační zařízení, mateřskou školu v budově, prázdninové kurzy pro děti zaměstnanců.

Nástup od 1. 1. 2020 nebo dle dohody.

Požadované dokumenty:

  • Strukturovaný životopis
  • Kopie dokladu o dosaženém vzdělání (lze dodat až při nástupu)

Přihlášky doložené všemi požadovanými dokumenty dle textu doručte na ludmila.sterbova@vse.cz.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od ukončení lhůty pro podávání přihlášek, byla dána přednost jiným kandidátům. V odůvodněných případech může vyhlašovatel výběrové řízení prodloužit, přerušit nebo zrušit.

Zasláním požadovaných dokumentů uchazeč souhlasí, aby Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3 – Žižkov uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje za účelem výběru uchazeče a zprostředkování práce, a to pouze do doby ukončení výběru a obsazení pozice vhodným uchazečem. Má-li uchazeč zájem o zařazení do databáze uchazečů o zaměstnání, VŠE tak učiní na základě písemné žádosti s uvedením lhůty do kdy je VŠE oprávněna jeho osobní údaje uchovávat a zpracovávat.