Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Saint-Gobain Weber Terranova, a.s

Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in Saint-Gobain Weber Terranova, a.s
Autor(ka) práce: Káplová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Mikeš, Robert
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment
Klíčová slova: promotion; product; marketing mix; place; price
Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Saint-Gobain Weber Terranova, a.s
Autor(ka) práce: Káplová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Mikeš, Robert
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Klíčová slova: komunikační mix; distribuce; marketingový mix; produkt; cena

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 9. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20384/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: