Central European Business Review Vol. 3 No. 4

Diplomatic Skills Used for International Marketing Practice

DOI: https://doi.org/10.18267/j.cebr.101

[plný text (PDF)]

Michael Bahles

N/A

JEL klasifikace: M31

Reference:
Acuff, F. L. (2008). How to negotiate with anyone anywhere around the world. Third Edition. New York: Amacom/ American Management Association.

Berridge, G. R. (2002). Diplomacy. Theory and Practice. Second Edition. New York: Palgrave.

Berridge, G. R., Keens-Soper, M., Otte, T. G. (2001). Diplomatic Theory from Machiavelli

to Kissinger. New York: Palgrave.

Bilgeri, A., Wolf, A. (2004). Diplomatie digital. Neue Kommunikationswege in der internationalen Politik. Barbara Budrich, Opladen, 53.

Hamilton, K.; Langhorne, R. (2011). The Practice of Diplomacy. Its Evolution, Theory

and Practice. Second Edition. Routledge, 258.

Naumann, F. (2012). Die Kunst der Diplomatie, 5th ed. Rowohlt, 17-248.

Roberts, I. (2009). Satow’s Diplomatic Practice, Sixth Edition, Oxford University Press.

Sallet, R. (1953). Der Diplomatisceh Dienst. Deutsche Verlagsanstalt. Stuttgart, 17.

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: