Central European Business Review Vol. 3 No. 4

Úvodník

Ondřej Machek
Editorial
[plný text (PDF)]

Články

Ilya Bolotov
New Member States of the European Union and the Current Trends in the World Economy
[plný text (PDF)]

Marija Tisovski
Profiling Customer Types in Luxury Retail Settin
[plný text (PDF)]

Slawomir Czarniewski
Challenges in the Central European Postal Markets: The Example of the Polish Post
[plný text (PDF)]

Daniela Kolouchová, Jan Rožek
Is it Possible to Improve the Relationship between Marketing and Sales?
[plný text (PDF)]

Michael Bahles
Diplomatic Skills Used for International Marketing Practice
[plný text (PDF)]

Mohammad Reza Hamidizadeh, Maryam Zargaranyazd
Analyzing International Readiness of Small and Medium-Sized Enterprises
[plný text (PDF)]

Rozhovor

Tomáš Poucha
German Valencia: It is Good to Know the Balance
[plný text (PDF)]

Recenze

Gillian Pritchett
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: