Central European Business Review Vol. 1 No. 1

Úvodník

Miroslav Karlíček
Editorial
[plný text (PDF)]

Články

Denisa Kasl Kollmannová
CEO and Businesses are Losing Trust: Comparison of EU, USA, Czech and Slovak Republic
[plný text (PDF)]

Joerg Kraigher-Krainer
Scaling Consumers' Purchase Involvement: A New Approach
[plný text (PDF)]

Jaroslava Kubátová
The Influence of National Culture on Knowledge Management in China Managerial Implications for Central European Countries
[plný text (PDF)]

Karel Týra, Miroslav Karlíček
Private-Label Share during the Current Economic Slowdown: Investigation from the Czech, Slovak, Hungarian and Polish Markets
[plný text (PDF)]

Iveta Němečková
Education as Employee Motivation and Retention Factor of the Companies Operating in the Czech Republic
[plný text (PDF)]

Soňa Gullová
Flaws in the Social Manners of Czech Managers
[plný text (PDF)]

Rozhovor

Tomáš Poucha, Denisa Kasl Kollmanová
Laurent Boukobza: Disagreeing With Your Boss May Not Be Easy in Central Europe
[plný text (PDF)]

Diskuze

Jan Řežáb
Social Media Marketing and Brands’ Social Marketing Behavior
[plný text (PDF)]

Recenze

Hana Machková
Diversity in European Marketing
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: