Central European Business Review Vol. 2 No. 2

Články

Petra Y. Barthelmess, Mathias Schüz, Rainer Fuchs, Dušan Kučera, Markus Prandini
Different Shades of Green: Comparative Study on Nature Relatedness and Ecologic Consciousness among South Korean, Swiss, and Czech Students
[plný text (PDF)]

Ivan Tomek, Václav Stříteský, Radek Tahal
Segmentation of Czech Consumers Based on the Attitudes Towards Money
[plný text (PDF)]

Arnold Schuh
Central and Eastern Europe After the Boom - Time for a Stragegy Change for Foreign Multinationals?
[plný text (PDF)]

Chandru Nagarajan Sathiyabama, Pramod Dasan
Optimum Resource Allocation and Eliminating Waste Inside Food Industry
[plný text (PDF)]

Vlastimil Juppa
Managerial Guidelines for Market Penetration and Expansion: A Case Study of a Medical Devices Manufacturer
[plný text (PDF)]

Elżbieta Kawecka-Wyrzykowska
Poland’s Public Finance Convergence with the Euro Area
[plný text (PDF)]

Rozhovor

Tomáš Poucha
Kyriakos Kyriakou: Big companies overanalyze and thus lose perspective
[plný text (PDF)]

Diskuze

Pavel Kotyza
Corruption as New Hot Marketing Tool
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: