Central European Business Review Vol. 4 No. 2

Úvodník

Ondřej Machek
Editorial
[plný text (PDF)]

Články

Živa Kolbl, Maja Konečnik Ruzzier, Tomaž Kolar
Brand Revitalization: Don’t Let Your Brands Turn Into Sleepyheads
[plný text (PDF)]

Zuzana Křečková Kroupová
The Latest Trends in the Corporate Sustainability and its Implications for Czech Businesses
[plný text (PDF)]

Ovidiu-Ioan Moisescu
The Impact of Customers’ Perception of CSR on Corporate Brand Loyalty: The Case of the Romanian Mobile Telecom Industry
[plný text (PDF)]

Filip Iorgulescu
Contagion and Market Interdependence during the Global Financial Crisis
[plný text (PDF)]

Ioana Andrada Moldovan Gavril
Does the Financial System Promote Sustainable Development? Evidence from Eastern European Countries
[plný text (PDF)]

Markéta Lhotáková, Květa Olšanová
Top Level Results of a Study of Czech Households´ Awareness of the Food Advertising Industry’s Self-Regulation Related to Children
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: