Central European Business Review Vol. 3 No. 3

Úvodník

Ondřej Machek
Editorial
[plný text (PDF)]

Články

Květa Olšanová
Food Industry Approach to Rising Prevalence of Children Obesity in the Czech Republic
[plný text (PDF)]

Tetyana Kuvita, Miroslav Karlíček
The Risk of Vampire Effect in Advertisements Using Celebrity Endorsement
[plný text (PDF)]

Esther Kessler, Markus Prandini, Juan Wu
Chinese Companies in Switzerland
[plný text (PDF)]

Petra Koudelková
Innovation in Small and Medium Enterprises in the Czech Republic
[plný text (PDF)]

Oleksandr Fedirko
Key Trends and Problems of Regional Innovation Systems' Development in Poland and Ukraine
[plný text (PDF)]

Mohammad Reza Hamidizadeh, Mohammad Reza Karimi Alavije, Morteza Rezaee
The Effect of Perceived Business Ethics on Brand Personality Dimensions & Creation of Brand Equity in Developing Countries
[plný text (PDF)]

Diskuze

Gillian Pritchett
Can Poetry be of Value in the World of Business?
[plný text (PDF)]

Rozhovor

Tomáš Poucha
John Westby: We Need to be the First in Class
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: