Central European Business Review - Nejdříve zveřejněné online

Ondřej Machek
Editorial
[plný text (PDF)]

József Poór, Agneš Slavić, Nemanja Berber
The Competences of HR Managers and their Impact on the Organizational Success of MNCs’ Subsidiaries in the CEE Region
[plný text (PDF)]

Peter Baláž, Juraj Bayer
The World Economy in the Times of Financial Crisis and its Impact on European Energy Policy
[plný text (PDF)]

S. M. Kamrul Islam Shaon, Md. Hasebur Rahman
A Theoretical Review of CRM Effects on Customer Satisfaction and Loyalty
[plný text (PDF)]

Stanislav Richter
Export Promotion Framework of the Czech Republic
[plný text (PDF)]

Adriana Stránská, Václav Stříteský
Ten Rules for Dealing with Negative Contributions in Social Media
[plný text (PDF)]

Gabor Szucs
The Financial Analysis of the Hungarian Automotive Industry Based on Profitability and Capital Structure Ratios
[plný text (PDF)]

Lucie Brichová
Stephen Blanchette: What Do Companies “Say” and What They Actually “Do” – How to Close the Gap Inbetween?
[plný text (PDF)]

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: