Central European Business Review Vol. 1 No. 1

Flaws in the Social Manners of Czech Managers

DOI: https://doi.org/10.18267/j.cebr.7

[plný text (PDF)]

Soňa Gullová

N/A

JEL klasifikace: M12, M14

Reference:
Archanelskij, M. D. (2002). Bisnis-etiket, ili igra po pravilam. Moskva: Eksmo.



Broddy, M., Pachter, B. (1994). Business Etiquette. New York: McGraw-Hill.



CGC (2007). Ellenbogenverhalten oder Sozialkompetenz – wie wichtig sind gute Umgangsformen bei Führungskräften?, (accessed March 19, 2012),

[available at http://www.cgc-consulting.com/download/UmgangsformenbeiFuehrungskraeften.pdf].



Gullova, S., Mullerova, F., Sato. A., Zamykalova, M. (2002). Obchodní jednání v zemích EU. 1.vyd. Prague: Univesity

of Economics, Prague.



Gullova, S., Mullerova, F., Zamykalova. (2005). Problematika mezikulturních rozdílů v mezinárodním podnikání. Acta

Oeconomica Pragensia, 15(2).



Gullova, S. (2011). Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol. 2.vyd .Prague: Grada.



Guth-Jarkovsky, J. (1924) Pozdrav – společenské úvahy. Praha: Hejda a Tucek.



GFK (2006). Ergebnisse einer internationalen GfK-Studie zu Manieren der Europäer und US-Amerikaner, (accessed March 19, 2012), [available at http://www.gfk.com/imperia/md/content/presse/pd_gfk_crww_studie_manieren_dfi n.pdf].



Langford, B. A. (2005). The etiquette Edge: The Unspoken Rules for Business Success. New York: AMACOM.



Pernal, E. (2001). Taktně profesionálně elegantně. Prague : Ekopress.



Post, P., Post. P. (2005). The etiquette advantage in Business. New York: Collins Living.

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: