Central European Business Review Vol. 3 No. 2

Loyalty Programs in E-commerce and their Perception by the Young Adult Internet Population

DOI: https://doi.org/10.18267/j.cebr.79

[plný text (PDF)]

Radek Tahal

N/A

JEL klasifikace: M31

Reference:
Cook, W. A. (1996). Strive for Loyal Brands, then Loyal Consumers. Journal Of Advertising Research, 36 (6): 6-7.



Ganesh, J., Reynolds, K.E., Luckett, M., Pomirleanu, N. (2010). Online Shopper Motivations, and e-Store Attributes: An Examination of Online Patronage Behavior and Shopper Typologies. Journal of Retailing, 86 (1): 106-115.



Kooser, A. C. (2009). Online Loyalty Programs. Restaurant Business, 108 (11): 18.



Oliver, R. L. (1999). Whence Consumer Loyalty?. Journal Of Marketing, 63 (4): 33-44.



Pilík M. (2012). On-line Shopping on B2C Markets in the Czech Republic. Journal of Competitiveness, 4 (4): 36-49.



Stříteský, V. (2013) Internet jako globální marketingové médium. In: Bačuvčík, R., aj. Globální a lokální v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM



Stříteský, V. (2013). Internet jako globální marketingové médium. In R. Bačuvčík, Globální a lokální v marketingové komunikaci (p. 19-31). Zlín: Verbum.



Šipula, P. (2013). Jak nakupuje internetová populace v e-shopech. STRATEGIE.CZ , (accessed March 24, 2014), [available at: http://strategie.e15.cz/zurnal/stem-mark-jak-nakupuje-internetova-populace-v-e-shopech-980943].



Tomek, I., Stříteský, V., Tahal, R. (2013). Segmentation of Czech Consumers Based on the Attitudes Towards Money. Central European Business Review, 2 (2): 19-24.



Zhaohua, D., Yaobin, L.(2010). Understanding customer satisfaction and loyalty. International Journal of Information Management. , 30 (4): 289-300.

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: