JEL klasifikace: M30 (Marketing and Advertising: General)

[Tabulka JEL klasifikací, Seznam JEL klasifikací]

Články:

Denisa Kasl Kollmannová:
CEO and Businesses are Losing Trust: Comparison of EU, USA, Czech and Slovak Republic

Denisa Kasl Kollmannová:
“Fake product? Why not!” Attitudes toward the consumption of counterfeit goods in CEE as shown on the example of Slovakia

Jelica Markovic, Lukrecija Djeri, Ivana Blesic, Adam Galambos:
Managing the Shopping Center Ambience Attributes by Using Importance-Performance Analysis: The Case from Serbia

Bojana Suzić, Miroslav Karlíček, Václav Stříteský:
N/A

Kamila Mikolajová, Květa Olšanová:
How to Engage Children into the World of Traditional Car Brands? Exploration of Specific Touchpoints between Future Buyers in the Car Industry and Established Brands

Ladislav Tyll, Mohit Srivastava, Florián Brezina:
N/A

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: