JEL klasifikace: M37 (Advertising)

[Tabulka JEL klasifikací, Seznam JEL klasifikací]

Články:

Květa Olšanová:
Food Marketing to Children - Introduction to Ethical Issues

Alena Farková, Markéta Lhotáková:
Consumer Relevant Online Communication Channels in Czech Republic in the Consumer Goods Category

Slawomir Czarniewski:
Communicating Customer Value Based on Modern Technologies

Květa Olšanová:
Food Industry Approach to Rising Prevalence of Children Obesity in the Czech Republic

Marija Tisovski:
Profiling Customer Types in Luxury Retail Settin

Slawomir Czarniewski:
Challenges in the Central European Postal Markets: The Example of the Polish Post

Markéta Lhotáková, Květa Olšanová:
Top Level Results of a Study of Czech Households´ Awareness of the Food Advertising Industry’s Self-Regulation Related to Children

Andrea Escobar Rios:
The Impact of the Digital Revolution in the Development of Market and Communication Strategies for the Luxury Sector (Fashion Luxury)

Petr Král, Martin Machek, Tomáš Karel:
Comparative Advertising in the Czech Republic: An Empirical Study

Kamila Mikolajová, Květa Olšanová:
How to Engage Children into the World of Traditional Car Brands? Exploration of Specific Touchpoints between Future Buyers in the Car Industry and Established Brands

Viktorija Grigaliūnaitė, Lina Pilelienė:
Consumer Attention Online: How to be Visible?

James T. Strong, Gokce Soydemir, Panagiotis Petratos:
N/A

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: