Tým studentů Fakulty mezinárodních vztahů zvítězil v soutěži pořádané Českou marketingovou společností

27. května
2015

Ve čtvrtek 21. května 2015 proběhl v Divadelním sále Klubu Lávka galavečer, jehož součástí bylo slavnostní vyhlášení výsledků desátého jubilejního ročníku soutěže Marketér roku 2014 a třetího ročníku soutěže pro studenty vysokých škol. Organizátorem soutěže je Česká marketingová společnost. Vítězství a studentskou cenu Mladý delfín získal tým studentů vedlejší specializace Komerční komunikace ve složení Zuzana Coňková, Martina Lelková, a Markéta Lipavská. Tématem soutěže bylo „Jak komunikovat Českou republiku v zahraničí“.

Tým Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Kateřina Kvapilová, Monika Spáčilová a Kristýna Woloszczuková obsadil i třetí místo soutěže. Úspěchy studentů vedlejší specializace Komerční komunikace ve studentských soutěžích při zpracování případových studií zadaných z praxe jasně ukazují, jak důležité je propojení teorie s praxí ve výuce. Kromě výše uvedené soutěže se další studentský tým z předmětné specializace probojoval do oblastního finále soutěže společnosti L´Oréal Brandstorm, které se uskutečnilo 6. května v Bratislavě, jiný tým zase vzorně reprezentoval na začátku února  naši školu na konferenci Retail summit 2015.

Více informací o galavečeru a výsledcích soutěže najdete zde.