Studenti VŠE zopakovali úspěch v celosvětové soutěži Google Online Marketing Challenge

14. srpna
2010

Studenti VŠE již potřetí uspěli v celosvětové soutěži Google Online Marketing Challenge a zopakovali tak výborné výsledky studentů v minulých ročnících.

Čtyři studentské týmy postoupily do semifinálového kola a zařadily se tak mezi top 100 nejlepších týmů v celkové konkurenci více než 3000 týmů ze 73 zemí světa.

Každý tým měl k dispozici investiční prostředky ve výši 200 dolarů. Úkolem bylo vytvořit a spravovat efektivní internetovou reklamní kampaň pro místní firmu po dobu tří týdnů, následně pak vyhodnotit výsledky kampaně a doporučit její další rozvoj.

Studentské týmy byly složeny z řad účastníků kurzu Marketing na internetu (3MG436). „Soutěž je vítaným oživením výuky, ale především velmi zajímavou příležitostí, kdy mohou studenti získat cenné praktické zkušenosti v oblasti internetové reklamy a osobně si tak vyzkoušet probíranou látku“, říká Ing. Václav Stříteský, Ph.D., garant a vyučující kurzu Marketing na internetu.

Do semifinálových top 100 týmů se probojoval tým ve složení Vojtěch Havíř, Tomáš Hosnedl Jaroslava Jutková, Michal Mach a Rudolf Šída s kampaní pro elektronický obchod Rocknroll.cz, další tým tvořil Tomáš Fiurášek, Dagmar Galanová, Pavel Šilar, Petr Weida a Martin Vlčko s portálem Cesketabory.cz, třetí úspěšný tým ve složení Pavel Beneš, Roman Biath, Kateřina Diblíková, Tomáš Kapusta a Luboš Paroulek uspěl s reklamní kampaní pro internetový obchod Xmode.cz a poslední tým ve složení Štěpán Andrle, Lucie Blažková, Kateřina Maršálová, Zuzana Matěnová, Petr Svoboda pracoval na reklamní kampani pro internetové stavebniny Bydlenisnu.cz.

Více o soutěži najdete na: www.google.com/onlinechallenge/.