Studenti VŠE uspěli i v letošním ročníku celosvětové soutěže Google Online Marketing Challenge

23. srpna
2011

Stejně jako v předchozích ročnících marketingové soutěže Google Online Marketing Challenge i letos dosáhli studenti kurzu Marketing na internetu na VŠE v Praze výborných výsledků. Sedm z deseti studentských týmů postoupilo do semifinálového kola a zařadilo se tak mezi 100 nejlepších týmů z celého světa.

„Vzhledem k rychle rostoucímu počtu účastníků je to výrazný úspěch. Jen loňský rok se soutěže zúčastnilo více než 3000 týmů ze 73 zemí světa. Letos se do top 100 probojovalo 70 % našich týmů, což jen potvrzuje praktické znalosti absolventů tohoto kurzu“, říká Ing. Václav Stříteský, Ph.D., garant a vyučující kurzu Marketing na internetu (3MG436). Studenti mají příležitost vyzkoušet si v praxi řízení a správu reálných reklamních kampaní na internetu. To oceňují rovněž budoucí zaměstnavatelé. Řada absolventů tohoto kurzu získala zajímavé zaměstnání v oboru internetového marketingu.

V rámci soutěže mají studenti za úkol vytvořit a spravovat efektivní internetovou reklamní kampaň v PPC reklamním systému Google AdWords, následně pak vyhodnotit dosažené výsledky a přínos pro firmu. K dispozici měl každý tým rozpočet 200 dolarů na dobu tří týdnů. V letošním ročníku spravovali studenti VŠE reklamní kampaně pro nejrůznější elektronické obchody, v portfoliu firem se však rovněž objevila např. soukromá dentální klinika či Centrum současného umění.

Více informací o výsledcích studentů najdete na: www.marketingnainternetu.info
Více informací o soutěži na: www.google.com/onlinechallenge/