Nový recenzovaný časopis VŠE: Central European Business Review (CEBR)

27. června
2012

Fakulta podnikohospodářská VŠE v Praze dnes vydala první číslo nového vědeckého recenzovaného časopisu Central European Business Review (CEBR). CEBR se zaměří na strategická podnikohospodářská témata, a to z perspektivy střední Evropy. Jeho hlavním cílem bude propojování akademiků a zástupců praxe v regionu.

Časopis je určen jak vyššímu managementu korporací a dalších podniků působících v regionu střední Evropy, podnikatelům řídícím rostoucí firmy, tak odborné veřejnosti, tj. pedagogickým a vědeckým pracovníkům fakult zaměřených na problematiku managementu v regionu.

CEBR je mezinárodním projektem. Na časopisu se podílejí akademici z prestižních středoevropských podnikohospodářských univerzit, např. WU – Vienna University of Economics and Business (Rakousko), University of Cologne (Německo), Zürich University of Applied Sciences (Švýcarsko) nebo Kozminski University (Polsko), dále pak jsou účastni též zástupci prestižních firem (např. Procter & Gamble).

Central European Business Review bude distribuován v tištěné podobě, jeho elektronická verze bude zdarma k dispozici na Internetu.

V časopisu budou publikovány výzkumné studie (kvantitativního i kvalitativního rázu), inovativní případové studie, koncepční články a expertní analýzy. Každé vydání CEBR nabídne 6 recenzovaných článků, diskuzní rubriku a rozhovor s generálním ředitelem významné společnosti působící v regionu střední Evropy. V prvním čísle je rozhovor s generálním ředitelem společnosti L´Oréal panem Laurentem Boukobzou.

Recenzní proces článků uveřejněných v časopise bude oboustranně anonymní (double-blind). Každý článek budou recenzovat dva oponenti: jeden akademik a jeden expert z praxe.

CEBR bude vydáván čtyřikrát ročně, a to v anglickém jazyce, prostřednictvím Nakladatelství Oeconomica.

Více informací o Central European Business Review je k dispozici na www.cebreview.com.