Úspěch studentů VŠE v Google Online Marketing Challenge 2012

21. srpna
2012

Studenti VŠE, kteří se v rámci kurzu Marketing na internetu účastnili celosvětové soutěže Google Online Marketing Challenge, úspěšně reprezentovali Českou republiku v konkurenci 11 000 studentských týmů z 86 zemí světa. Studentský tým VŠE se probojoval v soutěži do semifinálového kola mezi 15 nejlepších týmů Evropy.

V rámci soutěže měli studenti za úkol vytvořit strategii internetové reklamní kampaně pro reálnou firmu, následně tuto kampaň po dobu tří týdnů spravovat a vyhodnotit její výsledky. Pro reklamní kampaň v systému Google AdWords obdržel každý z týmů prostředky ve výši  250 dolarů.

„Soutěž je pro studenty výbornou příležitostí vyzkoušet si řízení a správu reálné internetové kampaně, což je významné obohacení kurzu, které vítají nejen studenti, ale rovněž jejich budoucí zaměstnavatelé. Řada absolventů nachází uplatnění v oboru internetového marketingu“, říká Ing. Václav Stříteský, Ph.D., garant a vyučující kurzu Marketing na internetu (3MG436). Studenti VŠE se této soutěže s úspěchem účastní od jejího počátku, letos se jednalo již o 5. ročník. Nejlepších výsledků dosáhli studenti VŠE v loňském ročníku, kdy se umístilo sedm z deseti týmů VŠE v TOP 100, z toho jeden tým postoupil až do finálového kola mezi 5 nejlepších týmů Evropy a 20 nejlepších týmů světa.

Více informací o výsledcích studentů VŠE najdete na: www.marketingnainternetu.info

Oficiální stránky soutěže: www.google.com/onlinechallenge/