Studentky z FMV úspěšně reprezentovaly školu na konferenci Retail summit 2019

Ve středu 6. 2. 2019 úspěšně vystoupil tým studentek z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze na 25. ročníku mezinárodní konference Retail summit 2019, který se konal v hotelu Clarion v Praze. Hlavním tématem konference bylo „Customer experience – od zkušenosti k zážitku“. Konference Retail summit je největší mezinárodní konferencí ve střední Evropě, zaměřenou na retailing.

Studentský tým absolventů vedlejší specializace Komerční komunikace (2KK) ve složení Simona Galiová, Tereza Lukůvková a Lucie Škopková úspěšně prezentoval svou případovou studii s názvem Mixit v rámci panelové diskuze na téma „E-shop na cestě od zkušenosti k zážitku“. Vystoupení studentek zaujalo jak odborníky v panelové diskuzi, tak přítomné účastníky.

E-Commerce prochází bouřlivými změnami – zdaleka nejde jen o stále dvouciferný růst celkového obratu a rychlou koncentraci trhu, ale o totální změnu strategie. Vítězí ti, co pochopí, že celkový zážitek zákazníků má i silné „nedigitální“ prvky,“ vysvětluje Milan Postler z Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací FMV. „Přežít do budoucna mají šanci firmy, které chápou, že k úspěchu nestačí skvělý e-shop s optimálními UX parametry. Z pedagogického hlediska se jasně potvrzuje, že propojení teorie a praxe ve výuce pragmatických disciplín je tou správnou cestou ve vzdělávání mladých lidí, kteří dokážou uplatnit teoretické znalosti na příkladu z praxe,“ dodává.