Studenti Fakulty managementu uspěli v soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge

Tým studentů Fakulty managementu VŠE se úspěšně probojoval do celorepublikového finále soutěže Coca-Cola HBC Management Challenge a obsadil třetí místo. Úkolem soutěžních týmů zapojených do Management Challenge bylo zpracování komplexní případové studie zadané společností Coca-Cola HBC Česko a Slovensko do formy videa. Z celkem 42 přihlášených týmů a jejich prací bylo odbornou porotou do finále vybráno pouze pět nejlepších.

Všem členům finálového týmu ve složení Simona Haganová, Alena Mečířová, Petr Šimáček a Kristýna Zumrová gratulujeme!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O soutěži:

Studenti českých vysokých škol měli do konce ledna možnost zapojit se do celorepublikové výzvy společnosti Coca‑Cola HBC Management Challenge, která propojuje svět akademické sféry a mezinárodního byznysu. Týmy 3-6 studentů zpracovávaly komplexní případovou studii, a to do formy desetiminutového videa. V něm měli představit novinku z portfolia značka Coca-Cola a zpracovat ji z pohledu všech relevantních oddělení firmy. Nejlépe se zadáním popasovaly tyto týmy:

  1. místo – tým KKreativci z Vysoké školy kreativní komunikace, Praha
  2. místo – tým Bylo nás pět z Vysokého učení technického, Brno
  3. místo – tým FM VŠE z Fakulty managementu, Vysoké školy ekonomické, Jindřichův Hradec

Výzva nebyla jedinou částí celého projektu pod názvem Coca‑Cola HBC Management Challenge. V první fázi si mohlo přes 2 500 studentů vyzkoušet formou kvízu, jestli jejich znalosti stačí na manažera světové značky. V online testu měli možnost projít úkoly a otázkami, které pro ně připravili manažeři z šesti různých oddělení napříč celou společností. Testy jsou stále k dispozici na managementchallenge.cz.